Jumaat, Jun 30, 2006

Jack N Jill

Tatkala pagi ini, dan kepala aku dah rasa pening - pening sikit, aku pun tak pasti sebab apa aku sanggup stay sampai ke pagi mengadap internet sambil membuang masa. Bukankah lebih baik kalau aku tidur seawal pukul 12 tengah malam kemudian bangun pukul tiga pagi untuk bermunajat dan kamu yang membaca jangan mengkritik aku kerana Isyak pun belum tentu kamu tunaikan!!!

Sedap jugak keropok Jack N Jill yang dibeli petang tadi, dijamah ketika mata masih segar mengadap YM. Ini adalah saat - saat akhir di rumah dan tak lama lagi aku terpaksa mengulang belajar semula ( aku belum puas - sebab dulu tak habis ). Aku sungguh marah ( marah kerana kagum ) dengan kewujudan blogger blogger yang super hebat di luar sana ( aku mesti mahu jadi sebahagian daripada mereka ).

Masih banyak masa untuk itu, tak lama lagi aku perlu mengadap buku undang - undang pulak dan melupakan yahoo mesegger dan jack n jill buat sektika.

Tiada ulasan: