Isnin, Jun 05, 2006

Abdullahjones dan aku pun berfikir

Sejak aku mengenali blog abdullah jones ( walaupun aku tak kenal tah sape sape tah abdullah jones tu ), aku mula banyak berfikir ( sebelum ni aku memang banyak berfikir pun ) , tapi sejak mengenali blog abdullah jones kuantiti aku berfikir bertambah berkali ganda tanpa mengabaikan kualiti pemikiran aku itu. ( kualiti tahap tertinggi ).

Adakah ini sebenarnya matlamat abdullahhjones dalam blognya dengan entry2 yang pelbagai rasa. Aku sendiri kurang pasti. Barangkali abdullahjones telah membuatkan aku berfikir berkaliganda dari hari ke hari dengan entry2 nya. Aku bercadang nak membaca habis semua entrynya. Masih banyak lagi. Mungkin aku akan peroleh sesuatu. Aku suka entry2 nya yang menyeru membuat kebaikan yang tidak pernah difikir oleh orang lain. Aku rasa kepada sesiapa yang tak kenal blog abdullahjones, baik anda semua masuk ke blog abdullahjones dan baca setiap entrynya.

Aku perlu berhenti buat malam ini. Masih banyak untuk difikiri, kerana sudah mula amat serius dalam menulis blog. Aku mahu membawa kebaikan menerusi blog. Barangkali kita boleh sama sama berbuat baik melalui blog.

Aku perlu terus berfikir.

Tiada ulasan: