Sabtu, Julai 01, 2006

Engkau tidak bodoh

Aku yakin engkau tidak bodoh, walaupun engkau memang salah.. Engkau cuma kurang bijak sedikit,sebab nafsu mengawal diri, bila iman engkau tewas, maka engkau jadi begitu, jadi kurang bijak, engkau tidak bodoh, aku yakin engkau memang tidak. Mungkin engkau perlu baring sebentar di dalam bilik kecil berpalang itu, merenung semula salahmu, jika ada yang menjamin engkau keluarlah dan insafi diri, tapi jika engkau perlu lama di situ, maka fikirlah, engkau memang kurang bijak kerana berbuat begitu, maka engkau punya masa yang sangat lama untuk menginsafi diri.. hingga kita berjumpa lagi.. Cuma ada sedikit pesanan ikhlas dari aku, aku tidak seperti kamu sehingga sanggup bebuat begitu, tapi aku pun punya banyak masa juga untuk insafi diri, bezanya antara kita, engkau di dalam sana, aku tetap bebas di luar sini.. !!

Tiada ulasan: